Son 3 yıl içerisinde telefon kaydettirmemiş ise onun adına kaydettirebilirsin. Ancak kayıt gününden itibaren 3 yıl içerisinde aynı pasaport üzerine yeni cihaz kaydettiremezsiniz. (Şu an yurtdışında ise olmayabilir, abinin ülkeye girmesini bekleyebilirsin)