kimlik bilgilerin ile yurt dışı giriş çıkış yapman gerekiyor kendi adına kayıtlı hat kullanman için, yada ailenden veya arkadaşın birisi girdi cıktı yaparsa onun adına kayıt yaparsın onun adına hat çıkartıp kullanırsın veya mevcut hattını ona devredersin öyle kullanırsn. 3 yılın sonunda tüm hatlara açılır cihazın. yasal yol bu