• 16-11-2020, 02:06:47
    #1
    Merhaba arkadaşlar bugün telefonumu İos 14 sürümüne güncelledim ve şimdi authenticator açılmıyor. Bütün şifrelerim onun içinde ve şuan hiç bir yere giremiyorum yardımcı olur musunuz?
  • 16-11-2020, 02:10:54
    #2
    Beta kullanıcı mısınız şuan iOS sürmünüx 14.3 mü
  • 16-11-2020, 02:12:03
    #3
    halilkahraman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beta kullanıcı mısınız şuan iOS sürmünüx 14.3 mü

    14.2 sürümü şuan bende ki
  • 16-11-2020, 02:13:50
    #4
    Ulgorikac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    14.2 sürümü şuan bende ki
    Sorun olmaması lazım normalde bende şuan 14.2 kullanıyorum sorunsuz çalışıyor türk usulü kapatıp açtınız mı : )
  • 16-11-2020, 02:14:50
    #5
    halilkahraman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorun olmaması lazım normalde ben bende şuan 14.2 kullanıyorum sorunsuz çalışıyor türk usulü kapatıp açtınız mı : )
    Yaptım hocam kapatıp açtım ama ne yaptıysam olmuyor uygulama tam açılırken otomatik geri kapanıyor. Acaba eski sürüme tekrar dönüş yapsam düzelir mi?
  • 16-11-2020, 02:16:39
    #6
    Ulgorikac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaptım hocam kapatıp açtım ama ne yaptıysam olmuyor uygulama tam açılırken otomatik geri kapanıyor. Acaba eski sürüme tekrar dönüş yapsam düzelir mi?
    Eski sürüme dönüş yok hocam şuan 14.1 e dönebilirsiniz eski olarak veri kaybına da uğrayabilirsiniz dikkatli olmak lazım Apple destek ile konuşun isterseniz onlar yardımcı olmaya çalışacaktır
  • 16-11-2020, 02:22:01
    #7
    halilkahraman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eski sürüme dönüş yok hocam şuan 14.1 e dönebilirsiniz eski olarak veri kaybına da uğrayabilirsiniz dikkatli olmak lazım Apple destek ile konuşun isterseniz onlar yardımcı olmaya çalışacaktır
    Sanırım en mantıklısı bu görünüyor sabah ilk işim bu olacak
  • 16-11-2020, 03:19:38
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    authenticator için güvenlik anahtarınızı biryere kaydetmediyseniz ispat isterler. mail yoluyla çözebilirsiniz ama zaman alır biraz. ayrıca authenticator btc için kullanıyorsanız auty de aynı işi görüyor.
  • 16-11-2020, 20:42:27
    #9
    Sorunu çözdüm arkadaşlar başına gelecek olan arkadaşlar için çözüm yolu şu şekilde:

    Ayarlar/genel/iphone sakalama deposuna giriyoruz oradan uygulamayı buluyoruz ve uygulamayı reinstall yap diyoruz yani uygulamayı kaldır. (bu uygulama verilerini silmiyor sadece uygulama saklama alanını boşaltıyor zaten açıklama kısmında yazıyor) kaldırmış olduğumuz uygulamayı tekrar kur diyoruz problem çözülmüş oluyor. Bu yöntemi deneyecek arkadaşlar için sorumluluk tamamen sizdedir.