Eski sürüme dönüş yok hocam şuan 14.1 e dönebilirsiniz eski olarak veri kaybına da uğrayabilirsiniz dikkatli olmak lazım Apple destek ile konuşun isterseniz onlar yardımcı olmaya çalışacaktır
Sanırım en mantıklısı bu görünüyor sabah ilk işim bu olacak