Ulgorikac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
14.2 sürümü şuan bende ki
Sorun olmaması lazım normalde bende şuan 14.2 kullanıyorum sorunsuz çalışıyor türk usulü kapatıp açtınız mı : )