Sorun olmaması lazım normalde ben bende şuan 14.2 kullanıyorum sorunsuz çalışıyor türk usulü kapatıp açtınız mı : )
Yaptım hocam kapatıp açtım ama ne yaptıysam olmuyor uygulama tam açılırken otomatik geri kapanıyor. Acaba eski sürüme tekrar dönüş yapsam düzelir mi?