Ulgorikac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaptım hocam kapatıp açtım ama ne yaptıysam olmuyor uygulama tam açılırken otomatik geri kapanıyor. Acaba eski sürüme tekrar dönüş yapsam düzelir mi?
Eski sürüme dönüş yok hocam şuan 14.1 e dönebilirsiniz eski olarak veri kaybına da uğrayabilirsiniz dikkatli olmak lazım Apple destek ile konuşun isterseniz onlar yardımcı olmaya çalışacaktır