Yaptım hocam kapatıp açtım ama ne yaptıysam olmuyor uygulama tam açılırken otomatik geri kapanıyor. Acaba eski sürüme tekrar dönüş yapsam düzelir mi?
Eski sürüme dönüş yok hocam şuan 14.1 e dönebilirsiniz eski olarak veri kaybına da uğrayabilirsiniz dikkatli olmak lazım Apple destek ile konuşun isterseniz onlar yardımcı olmaya çalışacaktır