• 12-02-2025, 11:21:10
    #1
    Selamlar,

    Ağustos ayında " small busines programa hoşgeldiniz " maili aldık. Her yerde bu mail geldikten 15 gün sonra aktif olduğu yazıyor. Apple ile görüşerek özellikle sorduk ve evet siz şu anda small business programa dahilsiniz dediler. Ancak geldiğimiz noktada;

    Ocak ayı hakedişlerini hesapladığımızda %35 komisyon kesintisi yapıldığını görüyoruz. Google gibi %15 Komisyon + %20 KDV mi alınıyor? Bilgisi olan var mı?
  • 12-02-2025, 11:50:59
    #2
    konu takip
  • 14-02-2025, 00:08:39
    #3
    3 ayı 1 mali ay olarak belirtiyor ve mali ay bitiminden 15 gün sonra aktif edilecek deniliyor fakat bunu uygulamıyor . Çok mailleştik fakat çözemedik bir türlü . Bu arada siz ağustosta kayıt olmuşsunuz bu dönemde Apple’dan ödeme almadıysanız aktif edilmemiş olabilir . Ek olarak ; 120$ olan bir ürünün 20 doları vergi , kalan 100 dolar üzerinden de 30$ Apple komisyonu . Detaylı şekilde açıklayan bir mail atmışlar fakat bulamadım aklımda kalanı yazdım
  • 14-02-2025, 00:14:56
    #4
    Sezar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 ayı 1 mali ay olarak belirtiyor ve mali ay bitiminden 15 gün sonra aktif edilecek deniliyor fakat bunu uygulamıyor . Çok mailleştik fakat çözemedik bir türlü . Bu arada siz ağustosta kayıt olmuşsunuz bu dönemde Apple’dan ödeme almadıysanız aktif edilmemiş olabilir . Ek olarak ; 120$ olan bir ürünün 20 doları vergi , kalan 100 dolar üzerinden de 30$ Apple komisyonu . Detaylı şekilde açıklayan bir mail atmışlar fakat bulamadım aklımda kalanı yazdım
    Aslında o tarihten sonra çok fazla ödeme aldık. Apple defalarca aynı şekilde mail attık ama dümdüz taslak cevaplar veriyor. Asla sorduğumuz soruya yanıt vermiyor. 120$lık bir ürünün 20$ı neye göre vergi oluyor mesela bilginiz var mı? Örneğin google gibi kdv desek 24$ kesinti yapması gerekiyor Ve her ay bu kesinti oranı değişiyor. Bu da çok ilginç. Bir ay %34.75, diğer ay %34,18 falan saçma sapan bir durum var.
  • 14-02-2025, 00:27:24
    #5
    7-8 aydır Apple ile çalışıyorum , benden %35 kesiyor sürekli bunu dile getirdiğimde dediğiniz gibi taslak cevap atıp gönderiyor . 120 dolar ürün fiyatı olan ürünün 20$’ı vergi diyor bunu müşteriden alıyoruz diyor kalan tutardan %30 Apple komisyonu diyor . Kimse yardımcı olmuyor. %15 onaylandığı halde uygulanmıyor mail attık mali ayı kontrol edin diyorlar . Bıktım artık uğraşmaktan vazgeçtim koşturmuyorum artık %15 peşinde , koştursam da çözülmüyor 😂