Selamlar,
Ağustos ayında " small busines programa hoşgeldiniz " maili aldık. Her yerde bu mail geldikten 15 gün sonra aktif olduğu yazıyor. Apple ile görüşerek özellikle sorduk ve evet siz şu anda small business programa dahilsiniz dediler. Ancak geldiğimiz noktada;
Ocak ayı hakedişlerini hesapladığımızda %35 komisyon kesintisi yapıldığını görüyoruz. Google gibi %15 Komisyon + %20 KDV mi alınıyor? Bilgisi olan var mı?