7-8 aydır Apple ile çalışıyorum , benden %35 kesiyor sürekli bunu dile getirdiğimde dediğiniz gibi taslak cevap atıp gönderiyor . 120 dolar ürün fiyatı olan ürünün 20$ı vergi diyor bunu müşteriden alıyoruz diyor kalan tutardan %30 Apple komisyonu diyor . Kimse yardımcı olmuyor. %15 onaylandığı halde uygulanmıyor mail attık mali ayı kontrol edin diyorlar . Bıktım artık uğraşmaktan vazgeçtim koşturmuyorum artık %15 peşinde , koştursam da çözülmüyor 😂