3 ayı 1 mali ay olarak belirtiyor ve mali ay bitiminden 15 gün sonra aktif edilecek deniliyor fakat bunu uygulamıyor . Çok mailleştik fakat çözemedik bir türlü . Bu arada siz ağustosta kayıt olmuşsunuz bu dönemde Apple’dan ödeme almadıysanız aktif edilmemiş olabilir . Ek olarak ; 120$ olan bir ürünün 20 doları vergi , kalan 100 dolar üzerinden de 30$ Apple komisyonu . Detaylı şekilde açıklayan bir mail atmışlar fakat bulamadım aklımda kalanı yazdım