3 ayı 1 mali ay olarak belirtiyor ve mali ay bitiminden 15 gün sonra aktif edilecek deniliyor fakat bunu uygulamıyor . Çok mailleştik fakat çözemedik bir türlü . Bu arada siz ağustosta kayıt olmuşsunuz bu dönemde Appledan ödeme almadıysanız aktif edilmemiş olabilir . Ek olarak ; 120$ olan bir ürünün 20 doları vergi , kalan 100 dolar üzerinden de 30$ Apple komisyonu . Detaylı şekilde açıklayan bir mail atmışlar fakat bulamadım aklımda kalanı yazdım
Aslında o tarihten sonra çok fazla ödeme aldık. Apple defalarca aynı şekilde mail attık ama dümdüz taslak cevaplar veriyor. Asla sorduğumuz soruya yanıt vermiyor. 120$lık bir ürünün 20$ı neye göre vergi oluyor mesela bilginiz var mı? Örneğin google gibi kdv desek 24$ kesinti yapması gerekiyor

Ve her ay bu kesinti oranı değişiyor. Bu da çok ilginç. Bir ay %34.75, diğer ay %34,18 falan saçma sapan bir durum var.