• 10-12-2023, 21:40:41
    #1
    Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?

    Konuyla ilgili bilgi bulamadığım için konu açmak zorunda kaldım. Yaklaşık bir haftalık Apple Developer hesabı açmaya çalışıyorum ama bir türlü başaramıyorum. Sürekli "bilinmeyen hata" - "bağalntı hatası" v.b. gibi sorunlar. En sonunda yıllardır Apple kullanan ve Apple hesabı güvenli olan eşimin hesabından denedim. Bu sefer son aşamaya kadar ilerlemeyi başarabildik. Ödeme kısmına geldiğimde, ödeme tuşuna bastıktan sonra ve kartımı onayladıktan sonra yine "bilinmeyen hata" tarzından bir hata geliyor. Apple artık developer başvurularını durdurdu veya değiştiriyor mu?
    Uygulamamı yayınlamam gerekiyor ve müşterim bekliyor, haftalardır çözüm bulamıyorum.

    Yardımcı olabilecek varsa sevinirim, teşekkürler.
  • 10-12-2023, 21:42:45
    #2
    Apple Destek'e sordunuz mu ?
  • 10-12-2023, 21:45:09
    #3
    kısıtlama gelmiş olabilir. Apple zaman zaman bazı bölgelerde hesap açılımını kısıtlıyor. bunun en pratik ve garanti yolu avrupa uzantılı ip girişlerinden açabilirsiniz. konumunuzu değiştirin yani.
  • 10-12-2023, 21:54:59
    #4
    GOON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kısıtlama gelmiş olabilir. Apple zaman zaman bazı bölgelerde hesap açılımını kısıtlıyor. bunun en pratik ve garanti yolu avrupa uzantılı ip girişlerinden açabilirsiniz. konumunuzu değiştirin yani.
    Hocam kendi hattım ve telefonum Türk telefonu denedim olmadı, eşim İngiltere'de yaşıyor İngiliz hattı ve telefonu yine olmadı.

    Tubefavorites adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Apple Destek'e sordunuz mu ?
    Yok hocam, online destek var mı? Apple'a biraz yabancıyım, ticket mi açmak lazım?
  • 10-12-2023, 22:01:52
    #5
    Sterimar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kendi hattım ve telefonum Türk telefonu denedim olmadı, eşim İngiltere'de yaşıyor İngiliz hattı ve telefonu yine olmadı.


    Yok hocam, online destek var mı? Apple'a biraz yabancıyım, ticket mi açmak lazım?
    Artık şöyle yapılıyor :
    Apple'ın Destek uygulamasını indirin telefona.
    Ordan yazışabilirsiniz ya da konuşabilirsiniz.

    Konuşunca önce İngilizce konuşuyorsunuz, sonra isterseniz bir Türk temsilciyle görüştürüyor.
  • 11-12-2023, 01:10:06
    #6
    Satın almak isterseniz Pakistan hesapları mevcut elimde. Fiyatı 150 dolardır
  • 11-12-2023, 01:11:50
    #7
    Apple’ın Türkiye’ye getirdiği kısıtlama yüzünden açmak çok çok zorlaştı. Ne uygulama üzerinden ne web sayfası üzerinden açılamıyor.
  • 11-12-2023, 01:21:50
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ara ara deneyin hocam
  • 11-12-2023, 01:35:42
    #9
    Tubefavorites adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Apple Destek'e sordunuz mu ?
    Bboybocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Apple’ın Türkiye’ye getirdiği kısıtlama yüzünden açmak çok çok zorlaştı. Ne uygulama üzerinden ne web sayfası üzerinden açılamıyor.
    Hocam şu an United Kingdomdayım ve eşim ingiliz, hattı ingiliz, telefonu ingiliz telefonu, yani onun şahsi Apple ID'si ile Developer Apple App'ine giriş yaptım, kimlik onayladım ve sonra ödeme kısmına gittim yine aynı problemi yaşadım. İnanılmaz bir şey, anlam veremiyorum.

    ExtremeCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ara ara deneyin hocam
    Hocam galiba 2-3 haftadır deniyorum emin değilim, neredeyse günlük deniyorum ve müşterimle artık kötü olma eşiğine geldim. Durduk yere mahcup oluyorum. Bir çözümü yok mu bu işin?