Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?

Konuyla ilgili bilgi bulamadığım için konu açmak zorunda kaldım. Yaklaşık bir haftalık Apple Developer hesabı açmaya çalışıyorum ama bir türlü başaramıyorum. Sürekli "bilinmeyen hata" - "bağalntı hatası" v.b. gibi sorunlar. En sonunda yıllardır Apple kullanan ve Apple hesabı güvenli olan eşimin hesabından denedim. Bu sefer son aşamaya kadar ilerlemeyi başarabildik. Ödeme kısmına geldiğimde, ödeme tuşuna bastıktan sonra ve kartımı onayladıktan sonra yine "bilinmeyen hata" tarzından bir hata geliyor. Apple artık developer başvurularını durdurdu veya değiştiriyor mu?
Uygulamamı yayınlamam gerekiyor ve müşterim bekliyor, haftalardır çözüm bulamıyorum.

Yardımcı olabilecek varsa sevinirim, teşekkürler.