Hocam kendi hattım ve telefonum Türk telefonu denedim olmadı, eşim İngiltere'de yaşıyor İngiliz hattı ve telefonu yine olmadı.
Yok hocam, online destek var mı? Apple'a biraz yabancıyım, ticket mi açmak lazım?
Artık şöyle yapılıyor :
Apple'ın Destek uygulamasını indirin telefona.
Ordan yazışabilirsiniz ya da konuşabilirsiniz.
Konuşunca önce İngilizce konuşuyorsunuz, sonra isterseniz bir Türk temsilciyle görüştürüyor.