Apple Destek'e sordunuz mu ?
Appleın Türkiyeye getirdiği kısıtlama yüzünden açmak çok çok zorlaştı. Ne uygulama üzerinden ne web sayfası üzerinden açılamıyor.
Hocam şu an United Kingdomdayım ve eşim ingiliz, hattı ingiliz, telefonu ingiliz telefonu, yani onun şahsi Apple ID'si ile Developer Apple App'ine giriş yaptım, kimlik onayladım ve sonra ödeme kısmına gittim yine aynı problemi yaşadım. İnanılmaz bir şey, anlam veremiyorum.
Hocam galiba 2-3 haftadır deniyorum emin değilim, neredeyse günlük deniyorum ve müşterimle artık kötü olma eşiğine geldim. Durduk yere mahcup oluyorum. Bir çözümü yok mu bu işin?