Tubefavorites adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Apple Destek'e sordunuz mu ?
Bboybocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Apple’ın Türkiye’ye getirdiği kısıtlama yüzünden açmak çok çok zorlaştı. Ne uygulama üzerinden ne web sayfası üzerinden açılamıyor.
Hocam şu an United Kingdomdayım ve eşim ingiliz, hattı ingiliz, telefonu ingiliz telefonu, yani onun şahsi Apple ID'si ile Developer Apple App'ine giriş yaptım, kimlik onayladım ve sonra ödeme kısmına gittim yine aynı problemi yaşadım. İnanılmaz bir şey, anlam veremiyorum.

ExtremeCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ara ara deneyin hocam
Hocam galiba 2-3 haftadır deniyorum emin değilim, neredeyse günlük deniyorum ve müşterimle artık kötü olma eşiğine geldim. Durduk yere mahcup oluyorum. Bir çözümü yok mu bu işin?