Merhaba arkadaşlar, nasılsınız?
Konuyla ilgili bilgi bulamadığım için konu açmak zorunda kaldım. Yaklaşık bir haftalık Apple Developer hesabı açmaya çalışıyorum ama bir türlü başaramıyorum. Sürekli "bilinmeyen hata" - "bağalntı hatası" v.b. gibi sorunlar. En sonunda yıllardır Apple kullanan ve Apple hesabı güvenli olan eşimin hesabından denedim. Bu sefer son aşamaya kadar ilerlemeyi başarabildik. Ödeme kısmına geldiğimde, ödeme tuşuna bastıktan sonra ve kartımı onayladıktan sonra yine "bilinmeyen hata" tarzından bir hata geliyor. Apple artık developer başvurularını durdurdu veya değiştiriyor mu?
Uygulamamı yayınlamam gerekiyor ve müşterim bekliyor, haftalardır çözüm bulamıyorum.
Yardımcı olabilecek varsa sevinirim, teşekkürler.
Apple Developer Hesabı Neden Açılamıyor?
10
●602
- 10-12-2023, 21:54:59Hocam kendi hattım ve telefonum Türk telefonu denedim olmadı, eşim İngiltere'de yaşıyor İngiliz hattı ve telefonu yine olmadı.GOON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Yok hocam, online destek var mı? Apple'a biraz yabancıyım, ticket mi açmak lazım?Tubefavorites adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 10-12-2023, 22:01:52Artık şöyle yapılıyor :Sterimar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Apple'ın Destek uygulamasını indirin telefona.
Ordan yazışabilirsiniz ya da konuşabilirsiniz.
Konuşunca önce İngilizce konuşuyorsunuz, sonra isterseniz bir Türk temsilciyle görüştürüyor. - 11-12-2023, 01:21:50Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Ara ara deneyin hocam
- 11-12-2023, 01:35:42Tubefavorites adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHocam şu an United Kingdomdayım ve eşim ingiliz, hattı ingiliz, telefonu ingiliz telefonu, yani onun şahsi Apple ID'si ile Developer Apple App'ine giriş yaptım, kimlik onayladım ve sonra ödeme kısmına gittim yine aynı problemi yaşadım. İnanılmaz bir şey, anlam veremiyorum.Bboybocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam galiba 2-3 haftadır deniyorum emin değilim, neredeyse günlük deniyorum ve müşterimle artık kötü olma eşiğine geldim. Durduk yere mahcup oluyorum. Bir çözümü yok mu bu işin?ExtremeCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
