kısıtlama gelmiş olabilir. Apple zaman zaman bazı bölgelerde hesap açılımını kısıtlıyor. bunun en pratik ve garanti yolu avrupa uzantılı ip girişlerinden açabilirsiniz. konumunuzu değiştirin yani.