GOON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kısıtlama gelmiş olabilir. Apple zaman zaman bazı bölgelerde hesap açılımını kısıtlıyor. bunun en pratik ve garanti yolu avrupa uzantılı ip girişlerinden açabilirsiniz. konumunuzu değiştirin yani.
Hocam kendi hattım ve telefonum Türk telefonu denedim olmadı, eşim İngiltere'de yaşıyor İngiliz hattı ve telefonu yine olmadı.

Tubefavorites adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Apple Destek'e sordunuz mu ?
Yok hocam, online destek var mı? Apple'a biraz yabancıyım, ticket mi açmak lazım?