Merhabalar,
CodeCanyon'da uygulamamı yayınlayacağım fakat Lisanslama işini çözemedim. Acele Regular ve Extended Lisanslamayı benim mi yapmam lazım yoksa otomatik mi yapılıyor baya bir araştırdım ama bir türlü bulamadım.
CodeCanyon Lisanslama
17
●1.605
- 25-06-2018, 20:46:24Üyeliği durdurulduLisans sistemini siz yapacaksınız regular licence mesela scripti alan kişiye tek lisans kodu vereceksiniz extended licence olayında da lisans olacak ama istediği kadar kullanabilecekMrNtlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-06-2018, 20:53:49Peki nasıl veya nerden yapılıyor acaba? Yanlış yerleri araştırıyorum sanırım bir türlü bulamadım.furkanphp29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-06-2018, 20:56:41Üyeliği durdurulduLisans sistemini domaine lisanslama sistemi ile kendiniz yapacaksınızMrNtlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-06-2018, 20:58:10Teşekkürler,furkanphp29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuyu okuyup yapabilen varsa yardımcı olursa sevinirim bende bu arada araştırmaya devam ediyim
- 25-06-2018, 21:30:08Öğrenirsem veya bir yerden bulursam yazarım size de en son çare lisansız yayınlayacağım artık.owuzan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-06-2018, 21:31:31Üyeliği durdurulduWordpress temalarınız olursa ben lisanslayabilirim