MrNtlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

CodeCanyon'da uygulamamı yayınlayacağım fakat Lisanslama işini çözemedim. Acele Regular ve Extended Lisanslamayı benim mi yapmam lazım yoksa otomatik mi yapılıyor baya bir araştırdım ama bir türlü bulamadım.
Lisans sistemini siz yapacaksınız regular licence mesela scripti alan kişiye tek lisans kodu vereceksiniz extended licence olayında da lisans olacak ama istediği kadar kullanabilecek