MrNtlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki nasıl veya nerden yapılıyor acaba? Yanlış yerleri araştırıyorum sanırım bir türlü bulamadım.
Lisans sistemini domaine lisanslama sistemi ile kendiniz yapacaksınız