Lisans sistemini siz yapacaksınız regular licence mesela scripti alan kişiye tek lisans kodu vereceksiniz extended licence olayında da lisans olacak ama istediği kadar kullanabilecek
Peki nasıl veya nerden yapılıyor acaba? Yanlış yerleri araştırıyorum sanırım bir türlü bulamadım.