Merhabalar,

CodeCanyon'da uygulamamı yayınlayacağım fakat Lisanslama işini çözemedim. Acele Regular ve Extended Lisanslamayı benim mi yapmam lazım yoksa otomatik mi yapılıyor baya bir araştırdım ama bir türlü bulamadım.