• 25-06-2018, 20:34:45
    #1
    Merhabalar,

    CodeCanyon'da uygulamamı yayınlayacağım fakat Lisanslama işini çözemedim. Acele Regular ve Extended Lisanslamayı benim mi yapmam lazım yoksa otomatik mi yapılıyor baya bir araştırdım ama bir türlü bulamadım.
  • 25-06-2018, 20:46:24
    #2
    Üyeliği durduruldu
    MrNtlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    CodeCanyon'da uygulamamı yayınlayacağım fakat Lisanslama işini çözemedim. Acele Regular ve Extended Lisanslamayı benim mi yapmam lazım yoksa otomatik mi yapılıyor baya bir araştırdım ama bir türlü bulamadım.
    Lisans sistemini siz yapacaksınız regular licence mesela scripti alan kişiye tek lisans kodu vereceksiniz extended licence olayında da lisans olacak ama istediği kadar kullanabilecek
  • 25-06-2018, 20:53:49
    #3
    furkanphp29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lisans sistemini siz yapacaksınız regular licence mesela scripti alan kişiye tek lisans kodu vereceksiniz extended licence olayında da lisans olacak ama istediği kadar kullanabilecek
    Peki nasıl veya nerden yapılıyor acaba? Yanlış yerleri araştırıyorum sanırım bir türlü bulamadım.
  • 25-06-2018, 20:56:41
    #4
    Üyeliği durduruldu
    MrNtlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki nasıl veya nerden yapılıyor acaba? Yanlış yerleri araştırıyorum sanırım bir türlü bulamadım.
    Lisans sistemini domaine lisanslama sistemi ile kendiniz yapacaksınız
  • 25-06-2018, 20:58:10
    #5
    furkanphp29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lisans sistemini domaine lisanslama sistemi ile kendiniz yapacaksınız
    Teşekkürler,

    Konuyu okuyup yapabilen varsa yardımcı olursa sevinirim bende bu arada araştırmaya devam ediyim
  • 25-06-2018, 21:14:33
    #6
    Takipteyim. Bana da tema için lazım. Yakın zamanda ben de açacaktım bu konuyu.
  • 25-06-2018, 21:30:08
    #7
    owuzan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takipteyim. Bana da tema için lazım. Yakın zamanda ben de açacaktım bu konuyu.
    Öğrenirsem veya bir yerden bulursam yazarım size de en son çare lisansız yayınlayacağım artık.
  • 25-06-2018, 21:31:31
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Wordpress temalarınız olursa ben lisanslayabilirim
  • 25-06-2018, 23:14:57
    #9
    MrNtlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öğrenirsem veya bir yerden bulursam yazarım size de en son çare lisansız yayınlayacağım artık.
    Iyi olur teşekkürler.