• 04-09-2012, 22:16:50
    #10
    umtDevrim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle ama ne yapalım mecbur ^^ parasını ben vermedim dedemlere aldırdım nede olsa
    hocam aklınızdaki fiyatı bir pm atın belki denk gelir alırız bellimi olur
  • 04-09-2012, 22:18:33
    #11
    Broon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam aklınızdaki fiyatı bir pm atın belki denk gelir alırız bellimi olur
    1.400 diye düşünüyorum hocam herkes görsün pm ye gerek yok.
  • 04-09-2012, 22:19:17
    #12
    C4N
    Üyeliği durduruldu
    satma elinde kalsın, 3200'e aldırmşsın. 1500'e falan satsan için gitmeyecek mi? Rahatsız olmayacak mısın?
  • 04-09-2012, 22:21:28
    #13
    C4N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    satma elinde kalsın, 3200'e aldırmşsın. 1500'e falan satsan için gitmeyecek mi? Rahatsız olmayacak mısın?
    Öyle olmasına öyle ama insan mecbur olunca mecbur satıyor yoksa evin kirasını veremeyeceğiz. :P
  • 04-09-2012, 22:22:39
    #14
    umtDevrim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yurt dışından getirdiği iphoneye 1.440 yazmış adam ben neden 1.250 tl ye vereyim ki?
    Üstad sizinki yerli mi? Sanırım iphone konusunda biraz bilgi eksiğiniz var. İngiltere de satılan iphoneler sim kilitsizdir ve Türkiye'de garantisi geçerlidir. Bana neden kızdığınızı da anlamadım. Sanki alıcıymışım da fiyat kırıyor çabasına girmiş gibi hissettim kendimi. Bende iphone 4 var ve 1 ay sonra 5 alacağım. O telefona şu an tek kuruş verip almam. Dolayısıyla siz sormuşsunuz ben de söyledim. Deminki yorumundan 1 adım öteye gidiyorum deneyin bakalım 1.250 TL bile verecek biri çıkacak mı. size verdiğim link ürünün satıcısı tarafından istenen fiyat. Asgarisiz 1 TL açılışlı satış sayfalarında 1.100 TL ile 1.250 TL arasına gidiyor bu cihaz. 15 gün sonra iphone 5 çıktığında 1.000 TL ye bile SA-TA-MAZ-SI-NIZ. Denemesi bedava...

    Kısacası dedeye yazık olmuş...
  • 04-09-2012, 22:25:03
    #15
    tvshop adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstad sizinki yerli mi? Sanırım iphone konusunda biraz bilgi eksiğiniz var. İngiltere de satılan iphoneler sim kilitsizdir ve Türkiye'de garantisi geçerlidir. Bana neden kızdığınızı da anlamadım. Sanki alıcıymışım da fiyat kırıyor çabasına girmiş gibi hissettim kendimi. Bende iphone 4 var ve 1 ay sonra 5 alacağım. O telefona şu an tek kuruş verip almam. Dolayısıyla siz sormuşsunuz ben de söyledim. Deminki yorumundan 1 adım öteye gidiyorum deneyin bakalım 1.250 TL bile verecek biri çıkacak mı. size verdiğim link ürünün satıcısı tarafından istenen fiyat. Asgarisiz 1 TL açılışlı satış sayfalarında 1.100 TL ile 1.250 TL arasına gidiyor bu cihaz. 15 gün sonra iphone 5 çıktığında 1.000 TL ye bile SA-TA-MAZ-SI-NIZ. Denemesi bedava...

    Kısacası dedeye yazık olmuş...
    Sakin ol be dostum görende bir şey dedim zannedecek. Sen al iphone 5 ini illa iphone 5 alıncak diye bir durum mu var?
  • 04-09-2012, 22:27:10
    #16
    arkadaşın demek istediği fiyatını düşürür telefonun illa iphone 5 alıncak demiyor. Tartışmaya gerek yok.
  • 04-09-2012, 22:27:54
    #17
    umtDevrim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sakin ol be dostum görende bir şey dedim zannedecek. Sen al iphone 5 ini illa iphone 5 alıncak diye bir durum mu var?
    Ben sakinim. Sizce kaç para eder diye sormuşsunuz. Sonradan konuyu satış sayfasına çevirmişsiniz. Bu arada yeri gelmişken bu da sıfırının 12 taksitli, faturalı, kapalı ambalajının fiyatı;

    http://www.darty.com.tr/e_commerce/S...=akakce&v=1.96

    15 gün sonra seyredin esas fiyatı siz...
  • 04-09-2012, 22:30:07
    #18
    tvshop adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben sakinim. Sizce kaç para eder diye sormuşsunuz. Sonradan konuyu satış sayfasına çevirmişsiniz. Bu arada yeri gelmişken bu da sıfırının 12 taksitli, faturalı, kapalı ambalajının fiyatı;

    http://www.darty.com.tr/e_commerce/S...=akakce&v=1.96

    15 gün sonra seyredin esas fiyatı siz...
    Hocam 1.800 tl yazmışlar tamam bende 1.400 tl istiyorum 0 ayarında cihaz diyorum kılcal dizik dahi yok diyorum bu ne demek anlayamadınız sanırım. Ben şahsen 400 tl kar için 0 ayarında telefon almayı tercih ederim az paramı? Neyse tartışmaya gerek teşekkür ederim.