düşünüyorum, ortalama ne kadar edeceği hakkında bilgim yok yardımcı
olabilirseniz en doğru fiyattan r10 da satmak istiyorum.
Ürün evkur dan 3 ay kadar önce satın alındı,
alındığı zamandan beri koruma ile kullanıldı,
kılcal çizik dahi yok 0 dan farkı yoktur,
ürünü gönül rahatlığıyla 0 diye alabilirsiniz,
sadece lafta 2.el gözüm gibi baktığım bir üründür.
Beyaz renk, 16 GB, 2 yıl Türkiye garantili.
Evkur dan 3.200 tl ye satın alındı.
tabi biraz kazık oldu biliyorum ama mecburiyetten aldık o konu hakkında yorum yapmayın lütfen.

Kutusu dahil tüm apartları duruyor.