Broon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam 3.200den almışken bu fiyatlara satmak zor gelir sana
Öyle ama ne yapalım mecbur ^^ parasını ben vermedim dedemlere aldırdım nede olsa