C4N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
satma elinde kalsın, 3200'e aldırmşsın. 1500'e falan satsan için gitmeyecek mi? Rahatsız olmayacak mısın?
Öyle olmasına öyle ama insan mecbur olunca mecbur satıyor yoksa evin kirasını veremeyeceğiz. :P