umtDevrim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yurt dışından getirdiği iphoneye 1.440 yazmış adam ben neden 1.250 tl ye vereyim ki?
Üstad sizinki yerli mi? Sanırım iphone konusunda biraz bilgi eksiğiniz var. İngiltere de satılan iphoneler sim kilitsizdir ve Türkiye'de garantisi geçerlidir. Bana neden kızdığınızı da anlamadım. Sanki alıcıymışım da fiyat kırıyor çabasına girmiş gibi hissettim kendimi. Bende iphone 4 var ve 1 ay sonra 5 alacağım. O telefona şu an tek kuruş verip almam. Dolayısıyla siz sormuşsunuz ben de söyledim. Deminki yorumundan 1 adım öteye gidiyorum deneyin bakalım 1.250 TL bile verecek biri çıkacak mı. size verdiğim link ürünün satıcısı tarafından istenen fiyat. Asgarisiz 1 TL açılışlı satış sayfalarında 1.100 TL ile 1.250 TL arasına gidiyor bu cihaz. 15 gün sonra iphone 5 çıktığında 1.000 TL ye bile SA-TA-MAZ-SI-NIZ. Denemesi bedava...

Kısacası dedeye yazık olmuş...