Ben sakinim. Sizce kaç para eder diye sormuşsunuz. Sonradan konuyu satış sayfasına çevirmişsiniz. Bu arada yeri gelmişken bu da sıfırının 12 taksitli, faturalı, kapalı ambalajının fiyatı;
http://www.darty.com.tr/e_commerce/S...=akakce&v=1.96
15 gün sonra seyredin esas fiyatı siz...
Hocam 1.800 tl yazmışlar tamam

bende 1.400 tl istiyorum 0 ayarında cihaz diyorum kılcal dizik dahi yok diyorum bu ne demek anlayamadınız sanırım. Ben şahsen 400 tl kar için 0 ayarında telefon almayı tercih ederim az paramı? Neyse tartışmaya gerek teşekkür ederim.