• 20-09-2012, 19:44:04
    Şu ürünü sattığın adamlarla ilgilen bence..

    Telefonlar tüm sıkıntılı. Ve ürün iade almam diyorsun. Tüketici haklarında böyle bir durum mu var? Memnun kalmamışsa iadesini almak zorundasınız.

    Telefonlar hakkında teklif ettiğiniz hiç bir özellik bulunmuyor.. Müşterilerinizle ilgilenin sıkıntılarını giderin. İnsanlar ses çıkarmıyorsa değerini bilin bence.


    Saygılarımla
  • 20-09-2012, 22:50:09
    Telefon bugün elime ulaştı arkadaşlar.

    Objektik bir şekilde şu ana kadar olanları size bildirmek istiyorum.

    Öncelikle daha önce iphone kullanmadım fakat görüntü itibari ile hakikaten çok orijinal bir telefon görüntüsünde. En iyi özelliği dokunmatiği gibi şu an. Çok iyi ayarlanmış hiç bir sorun çıkmadı dokunmatik ile alakalı ama şimdi gelelim sorunlara.

    Telefonu alır almaz kurcalarken ses kalitesini ölçmek istedim müziklere girdim ve müzik başlar başlamaz telefon kitlendi kısaca dondu. Arkadaşı aradım kapat aç filan dedi ama zaten defalarca denedim kapanmadı da öylece kaldı telefon bataryasını çıkartmaya cesaret etmedim ve arkadaş direk tamam geri gönder yenisini gönderim dedi. Haydaaa. zırt pırt bunla mı uğraşıcaz? Sonra düşündüm şarj tam bitmeye yakınken bir anda yüklenince müzik filan da açınca kitlenmiş olabilir diye. Herneyse dedim en iyisi bekleyeyim telefonu 1 saate yakın beklettim ve şarj bitince kapandı sonra şarja taktım ve gayet iyi bir şekilde açıldı asıl tadı şimdi başlayacaktı. Telefon açıldı şarj filan doluyor hiç bir sorun yok gayet keyifli uygulama filan yükleme fırsatım olmadı henüz kamerayı pek beğenmedim açıkçası isteğimi karşılamadı ama zaten 5 8 mp kamera beklemek de olmazdı... Resim filan çekeyim derken bir baktım hafıza kartı yok diyor. Daha doğrusu telefonda hafıza yok. Ee nerde bunun 8 gb hafıza? Aradım yine arkadaşı zaten eft parasıydı kargo parasıydı kontör parasıydı telefon anamı ağlattı. Dedim sabır. Abi böyle böyle bir sorun var. - Gönder yenisini verelim. Ne yapayım şimdi? Telefon lazım bana tekrar gönder getir filan bir ton sorun.

    Özetlemek gerekirse telefon iyi gibi ama bu yazılımsal sorunlar dert. Yoksa cidden orijinalden farksız geri iade etmek istiyorum alamam diyor arkadaş. Ben ilk hafta sorun çıkarsa geri alırım diyor sanıyordum ama değişirim diyormuş. Şimdilik yapacak bir şey yok gibi. Geri gönderiyorum yarın yenisi gelecek. Sağlam bir şey gelirse kullanıcaz artık.

    Ama bakın buradan da söylüyorum 2.defa da sorunlu telefon gelirse benim en doğal hakkım değil mi paramı almak? 3. 4. defa değiştirmek de neyin nesi?
  • 20-09-2012, 22:57:36
    Misafir
    ErenaLizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefon bugün elime ulaştı arkadaşlar.

    Objektik bir şekilde şu ana kadar olanları size bildirmek istiyorum.

    Öncelikle daha önce iphone kullanmadım fakat görüntü itibari ile hakikaten çok orijinal bir telefon görüntüsünde. En iyi özelliği dokunmatiği gibi şu an. Çok iyi ayarlanmış hiç bir sorun çıkmadı dokunmatik ile alakalı ama şimdi gelelim sorunlara.

    Telefonu alır almaz kurcalarken ses kalitesini ölçmek istedim müziklere girdim ve müzik başlar başlamaz telefon kitlendi kısaca dondu. Arkadaşı aradım kapat aç filan dedi ama zaten defalarca denedim kapanmadı da öylece kaldı telefon bataryasını çıkartmaya cesaret etmedim ve arkadaş direk tamam geri gönder yenisini gönderim dedi. Haydaaa. zırt pırt bunla mı uğraşıcaz? Sonra düşündüm şarj tam bitmeye yakınken bir anda yüklenince müzik filan da açınca kitlenmiş olabilir diye. Herneyse dedim en iyisi bekleyeyim telefonu 1 saate yakın beklettim ve şarj bitince kapandı sonra şarja taktım ve gayet iyi bir şekilde açıldı asıl tadı şimdi başlayacaktı. Telefon açıldı şarj filan doluyor hiç bir sorun yok gayet keyifli uygulama filan yükleme fırsatım olmadı henüz kamerayı pek beğenmedim açıkçası isteğimi karşılamadı ama zaten 5 8 mp kamera beklemek de olmazdı... Resim filan çekeyim derken bir baktım hafıza kartı yok diyor. Daha doğrusu telefonda hafıza yok. Ee nerde bunun 8 gb hafıza? Aradım yine arkadaşı zaten eft parasıydı kargo parasıydı kontör parasıydı telefon anamı ağlattı. Dedim sabır. Abi böyle böyle bir sorun var. - Gönder yenisini verelim. Ne yapayım şimdi? Telefon lazım bana tekrar gönder getir filan bir ton sorun.

    Özetlemek gerekirse telefon iyi gibi ama bu yazılımsal sorunlar dert. Yoksa cidden orijinalden farksız geri iade etmek istiyorum alamam diyor arkadaş. Ben ilk hafta sorun çıkarsa geri alırım diyor sanıyordum ama değişirim diyormuş. Şimdilik yapacak bir şey yok gibi. Geri gönderiyorum yarın yenisi gelecek. Sağlam bir şey gelirse kullanıcaz artık.

    Ama bakın buradan da söylüyorum 2.defa da sorunlu telefon gelirse benim en doğal hakkım değil mi paramı almak? 3. 4. defa değiştirmek de neyin nesi?
    Deneme ve testlerinizi kendisine iletin aynan uygulasın ve size göndersin.
  • 20-09-2012, 23:02:09
    Şahin DAĞ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Deneme ve testlerinizi kendisine iletin aynan uygulasın ve size göndersin.
    Bir şey uygulayamıyorum ki telefonda hafıza yok. Programmer isimli arkadaşa da bozuk telefon gitmiş onun dışında diğer alan arkadaşlar niye buraya yazmıyorlar onu da anlamıyorum belki de aldık bozuk çıktı deyip laf yemekten korkuyorlardır ama kimse kusura bakmasın biz 350 lirayı yolda bulmadık. Burda aham şaham tanıtım yapıp sonra elimizde bozuk telefonla dolaşamayız ben kaç gün sabah ladım o para için kolay mı öğrenci parası yemek.

    Şu an için bir sorun yok telefon değişip yenisi gelecek insanlık hali ilk telefon sorunlu diyebiliyorum sadece. Ama diğer telefonda da bir sorun çıkarsa o zaman tepkim böyle olmaz.
  • 20-09-2012, 23:04:04
    yüketici haklarında 2 defa değişen cihaz yine arıza veriyorsa iade yapılır.
  • 20-09-2012, 23:04:39
    Üyeliği durduruldu
    ErenaLizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefon bugün elime ulaştı arkadaşlar.

    Objektik bir şekilde şu ana kadar olanları size bildirmek istiyorum.

    Öncelikle daha önce iphone kullanmadım fakat görüntü itibari ile hakikaten çok orijinal bir telefon görüntüsünde. En iyi özelliği dokunmatiği gibi şu an. Çok iyi ayarlanmış hiç bir sorun çıkmadı dokunmatik ile alakalı ama şimdi gelelim sorunlara.

    Telefonu alır almaz kurcalarken ses kalitesini ölçmek istedim müziklere girdim ve müzik başlar başlamaz telefon kitlendi kısaca dondu. Arkadaşı aradım kapat aç filan dedi ama zaten defalarca denedim kapanmadı da öylece kaldı telefon bataryasını çıkartmaya cesaret etmedim ve arkadaş direk tamam geri gönder yenisini gönderim dedi. Haydaaa. zırt pırt bunla mı uğraşıcaz? Sonra düşündüm şarj tam bitmeye yakınken bir anda yüklenince müzik filan da açınca kitlenmiş olabilir diye. Herneyse dedim en iyisi bekleyeyim telefonu 1 saate yakın beklettim ve şarj bitince kapandı sonra şarja taktım ve gayet iyi bir şekilde açıldı asıl tadı şimdi başlayacaktı. Telefon açıldı şarj filan doluyor hiç bir sorun yok gayet keyifli uygulama filan yükleme fırsatım olmadı henüz kamerayı pek beğenmedim açıkçası isteğimi karşılamadı ama zaten 5 8 mp kamera beklemek de olmazdı... Resim filan çekeyim derken bir baktım hafıza kartı yok diyor. Daha doğrusu telefonda hafıza yok. Ee nerde bunun 8 gb hafıza? Aradım yine arkadaşı zaten eft parasıydı kargo parasıydı kontör parasıydı telefon anamı ağlattı. Dedim sabır. Abi böyle böyle bir sorun var. - Gönder yenisini verelim. Ne yapayım şimdi? Telefon lazım bana tekrar gönder getir filan bir ton sorun.

    Özetlemek gerekirse telefon iyi gibi ama bu yazılımsal sorunlar dert. Yoksa cidden orijinalden farksız geri iade etmek istiyorum alamam diyor arkadaş. Ben ilk hafta sorun çıkarsa geri alırım diyor sanıyordum ama değişirim diyormuş. Şimdilik yapacak bir şey yok gibi. Geri gönderiyorum yarın yenisi gelecek. Sağlam bir şey gelirse kullanıcaz artık.

    Ama bakın buradan da söylüyorum 2.defa da sorunlu telefon gelirse benim en doğal hakkım değil mi paramı almak? 3. 4. defa değiştirmek de neyin nesi?
    Ürünün faturası kesilip tarafınıza gönderildi mi? Gidin tüketici haklarına şikayet edin niye uğraşıp durasınız ki bırakın da biraz da satıcı uğraşsın.
  • 20-09-2012, 23:06:56
    Kurumsal Backlink SEO
    Hocam şansızlık bekliyorum güzel yorumlarını, senin yorumlara göre bende alacağım biliyoun
  • 20-09-2012, 23:07:54
    cex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yüketici haklarında 2 defa değişen cihaz yine arıza veriyorsa iade yapılır.
    CreativeGFX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ürünün faturası kesilip tarafınıza gönderildi mi? Gidin tüketici haklarına şikayet edin niye uğraşıp durasınız ki bırakın da biraz da satıcı uğraşsın.
    Maalesef fatura vb. gönderilmedi arkadaşlar.


    Newyork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şansızlık bekliyorum güzel yorumlarını, senin yorumlara göre bende alacağım biliyoun
    Ben de isterdim ancak hem benden önceki arkadaş hem de bana gönderilen telefonların arızalı olması diğer arkadaşların da ses çıkarmaması ortamı geriyor. İnce ince konuşuyorum şu an sorun yok ilk değişime şanssızlık diyelim ama olur da 3 gün sonra ikinci telefonda da sorun çıkarsa o zaman ne yapabiliriz onu bilmiyorum. Tekrar etmek istiyorum öğrenci adamın 350 lirası çok büyük para !
  • 20-09-2012, 23:13:48
    Üyeliği durduruldu
    Bende almayı düşünüyorum. Kullanan beğenenler varsa konu altında yazsınlar lütfen