Newyork adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Satış: Android iPhone 4s 350 TL
377
●34.399
- 23-09-2012, 20:55:03Telefon değişimde salı günü gelecek diye tahmin ediyorum fakat geldiğinde arızasız ise satacağım telefonu içim ısınmadı replicaya öyle ortamlarda çıkarıp çakma telefon koymak istemiyorum masaya gıcık oldum. Arızalı ise zaten tekrar değişecek telefon. Dediğim gibi bire bir yapmışlar kasa ağırlığından tutun dokunmatiğin hasasslığına kadar... 2 Tane kalın film olduğu halde parmak ucu ile çok rahat kontrol ediliyor. Sesler, görüntü vs. her şey inanılmaz benzer. Yine de replica olması beni çekmedi. 350 lira + kargo, şu, bu baya patladı bana ama olsun geldiği zaman kutusunu dahi açmadan herhangi bir arkadaşa satacağım ( kontrol ettikten sonra, kutu lafın gelişi ) buradan da isteyen olursa bana ulaşabilir elbette biraz daha ucuza almış olacak.
- 23-09-2012, 21:12:38tamam sıkıntısız olur ise satacak olursan görüşelimErenaLizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-09-2012, 21:22:30Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.aynen sıkıntısız olursa bir fiyat alayım sendenNewyork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-09-2012, 21:31:13Sıkıntılı olursa tekrar değişime gider zaten ama arkadaş sağolsun bu sefer iyi kontrol edip gösterecek ayrıca bana da dedi geri ödeme yapamam sen sat en iyisi dedi. Az bi zarar edip nakite çevireceğim ben de. Ha gözden kaçan bir sorun çıkarsa da aldığımız adam belli yine değişiriz ancak sanmıyorum iyi bir cihar göndereceğine söz verdi.
Laf olsun diye değil de ciddi anlamda almaya karar veren arkadaş varsa pm atsın 350den daha düşük fiyata ona veririm aldığım gibi. - 28-09-2012, 02:30:39bu konu baya ilgimi çekti...bir satıcı ve ilk başta meraklı tüketiciler bilgi sahibi olmak isteyenler ve mağdurlar...bende telefonu bir arkadaşıma almak istiyorum sırf internete girsin diye ama çözemedim şu anda ki internet 3g sorununu.
arkadaşım sende arkadaşları mağdur etme...herşey burada yaşanır ama hak geçmesin kimseye mesajım bulunsun... - 28-09-2012, 08:08:01Üyeliği durdurulduMerhaba.konuyu baltalamak gibi olmasın ama bende bir kaç pm attım geri dönüş olmadı. Bu ürünün kaliteli olacağını sanmıyorum, 350 Lira bu adamın 100 lira kar yaptığını düşünelim, 200 lira maliyeti var bu ürünün. GooApple diye alacak olan arkadaşlarımıza diyorum sadece, bu ürün kesinlikle ama kesinlikle GooApple markası değil. Sadece sıradan bir Replikadır.
