Sıkıntılı olursa tekrar değişime gider zaten ama arkadaş sağolsun bu sefer iyi kontrol edip gösterecek ayrıca bana da dedi geri ödeme yapamam sen sat en iyisi dedi. Az bi zarar edip nakite çevireceğim ben de. Ha gözden kaçan bir sorun çıkarsa da aldığımız adam belli yine değişiriz ancak sanmıyorum iyi bir cihar göndereceğine söz verdi.

Laf olsun diye değil de ciddi anlamda almaya karar veren arkadaş varsa pm atsın 350den daha düşük fiyata ona veririm aldığım gibi.