ErenaLizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Telefon değişimde salı günü gelecek diye tahmin ediyorum fakat geldiğinde arızasız ise satacağım telefonu içim ısınmadı replicaya öyle ortamlarda çıkarıp çakma telefon koymak istemiyorum masaya gıcık oldum. Arızalı ise zaten tekrar değişecek telefon. Dediğim gibi bire bir yapmışlar kasa ağırlığından tutun dokunmatiğin hasasslığına kadar... 2 Tane kalın film olduğu halde parmak ucu ile çok rahat kontrol ediliyor. Sesler, görüntü vs. her şey inanılmaz benzer. Yine de replica olması beni çekmedi. 350 lira + kargo, şu, bu baya patladı bana ama olsun geldiği zaman kutusunu dahi açmadan herhangi bir arkadaşa satacağım ( kontrol ettikten sonra, kutu lafın gelişi ) buradan da isteyen olursa bana ulaşabilir elbette biraz daha ucuza almış olacak.
tamam sıkıntısız olur ise satacak olursan görüşelim