cex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yüketici haklarında 2 defa değişen cihaz yine arıza veriyorsa iade yapılır.
CreativeGFX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ürünün faturası kesilip tarafınıza gönderildi mi? Gidin tüketici haklarına şikayet edin niye uğraşıp durasınız ki bırakın da biraz da satıcı uğraşsın.
Maalesef fatura vb. gönderilmedi arkadaşlar.


Newyork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam şansızlık bekliyorum güzel yorumlarını, senin yorumlara göre bende alacağım biliyoun
Ben de isterdim ancak hem benden önceki arkadaş hem de bana gönderilen telefonların arızalı olması diğer arkadaşların da ses çıkarmaması ortamı geriyor. İnce ince konuşuyorum şu an sorun yok ilk değişime şanssızlık diyelim ama olur da 3 gün sonra ikinci telefonda da sorun çıkarsa o zaman ne yapabiliriz onu bilmiyorum. Tekrar etmek istiyorum öğrenci adamın 350 lirası çok büyük para !