Şu ürünü sattığın adamlarla ilgilen bence..

Telefonlar tüm sıkıntılı. Ve ürün iade almam diyorsun. Tüketici haklarında böyle bir durum mu var? Memnun kalmamışsa iadesini almak zorundasınız.

Telefonlar hakkında teklif ettiğiniz hiç bir özellik bulunmuyor.. Müşterilerinizle ilgilenin sıkıntılarını giderin. İnsanlar ses çıkarmıyorsa değerini bilin bence.


Saygılarımla