• 29-08-2012, 12:33:15
    #37
    ben de detaylı bir pm alabilir miyim acaba?
  • 29-08-2012, 14:14:42
    #38
    kargo elimize ulaştı ve beklenen ürün ile kesinlikle alakası yok bize gelen paketin içerisinde nokia telefon çıktı. benim dışımda bir kaç kişi daha sipariş vermişti aynı yermi değilmi bilmiyorum ama kesinlikle gelen kargoyu almamalarını tavsiye ediyorum. akşam ofis'e geçince ürünü aldığım yerin bilgilerini burdan iletecem ptt müdürlüğüne başvurduk para iadesi için adamın söylediği şu bu bir hafta içerisinde gelen bilmem kaçıncı şikayet vs vs
  • 29-08-2012, 14:20:00
    #39
    Mega adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kargo elimize ulaştı ve beklenen ürün ile kesinlikle alakası yok bize gelen paketin içerisinde nokia telefon çıktı. benim dışımda bir kaç kişi daha sipariş vermişti aynı yermi değilmi bilmiyorum ama kesinlikle gelen kargoyu almamalarını tavsiye ediyorum. akşam ofis'e geçince ürünü aldığım yerin bilgilerini burdan iletecem ptt müdürlüğüne başvurduk para iadesi için adamın söylediği şu bu bir hafta içerisinde gelen bilmem kaçıncı şikayet vs vs
    Geçmiş olsun hocam ilk mesaja da ekleyin isterseniz
  • 29-08-2012, 14:31:06
    #40
    ilk mesaj editlenmiştir. aldığım kişinin bilgileri ofiste not defterind yazılıydı.gönderen bilgilerini tlefon numarasını vs vs gibi bilgileri akşam baktıktan sonra burda konuya dahil edecegim.
  • 29-08-2012, 14:53:52
    #41
    Üyeliği durduruldu
    geçmiş olsun hocam
  • 29-08-2012, 14:56:22
    #42
    Geçmiş olsun benim kuzenimede iphone kutusunda çöp ve salatalık göndermişlertam bir şeref yoksunu bunlar ve bu tuzakla hergün kaç kişinin canını yakıyorlar
  • 29-08-2012, 15:04:01
    #43
    webmasterdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun benim kuzenimede iphone kutusunda çöp ve salatalık göndermişlertam bir şeref yoksunu bunlar ve bu tuzakla hergün kaç kişinin canını yakıyorlar
    Resmen OHA Demek istiyorum .s İnsanlık bu kadar mı düştü? İnsanlara güvenmek hayalinde ötesinde bir de utanmadan gönderdiklere şeye bakın.. Çok yazık .s Geçmiş olsun hocam size de size de size de.. Ne acı ki dili yanmayan kalmamış .s

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:04:01 -->-> Daha önceki mesaj 15:02:42 --

    Bu arada bu konunun 4. sayfasına neden erişim sağlanamıyor?
  • 29-08-2012, 15:24:36
    #44
    hadi ya...

    Bende umutlanmıştım o kadar şimdi ne olacak bea
  • 29-08-2012, 15:29:11
    #45
    Üyeliği durduruldu
    siz siz olun internetten alışveriş yaparken mutlaka; kapıda ödeme isteyin + PTT kargo ile almayın.

    Diğer kargo şirketi ile isteyin kargo içinde paketi açıp kontrol edebilir almayabilirsiniz. Aksi halde PTT den ürünü alırken açılmaıdğı için parayı ödeyip alsanız ve PTT'den çıkmadan paketi açsanız dahi geri almıyorlar.

    Yurtiçi araskargo gibi kargo şirketlerini kullanın.