Satış: Samsung Galaxy S3 Android hakkında
51
●3.171
- 29-08-2012, 14:14:42kargo elimize ulaştı ve beklenen ürün ile kesinlikle alakası yok bize gelen paketin içerisinde nokia telefon çıktı. benim dışımda bir kaç kişi daha sipariş vermişti aynı yermi değilmi bilmiyorum ama kesinlikle gelen kargoyu almamalarını tavsiye ediyorum. akşam ofis'e geçince ürünü aldığım yerin bilgilerini burdan iletecem ptt müdürlüğüne başvurduk para iadesi için adamın söylediği şu bu bir hafta içerisinde gelen bilmem kaçıncı şikayet vs vs
- 29-08-2012, 14:20:00Geçmiş olsun hocam ilk mesaja da ekleyin istersenizMega adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-08-2012, 14:56:22Geçmiş olsun benim kuzenimede iphone kutusunda çöp ve salatalık göndermişlertam bir şeref yoksunu bunlar ve bu tuzakla hergün kaç kişinin canını yakıyorlar
- 29-08-2012, 15:04:01Resmen OHA Demek istiyorum .s İnsanlık bu kadar mı düştü? İnsanlara güvenmek hayalinde ötesinde bir de utanmadan gönderdiklere şeye bakın.. Çok yazık .s Geçmiş olsun hocam size de size de size de.. Ne acı ki dili yanmayan kalmamış .swebmasterdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:04:01 -->-> Daha önceki mesaj 15:02:42 --
Bu arada bu konunun 4. sayfasına neden erişim sağlanamıyor? - 29-08-2012, 15:29:11Üyeliği durduruldusiz siz olun internetten alışveriş yaparken mutlaka; kapıda ödeme isteyin + PTT kargo ile almayın.
Diğer kargo şirketi ile isteyin kargo içinde paketi açıp kontrol edebilir almayabilirsiniz. Aksi halde PTT den ürünü alırken açılmaıdğı için parayı ödeyip alsanız ve PTT'den çıkmadan paketi açsanız dahi geri almıyorlar.
Yurtiçi araskargo gibi kargo şirketlerini kullanın.