• 27-08-2012, 03:00:39
    #10
    Mega adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vallaha hocam konuda da belirtim 4 tane telefon kullanıyoruz hepside kore malı ürünler daha bir gün bir arıza vermedi sağlamlık konusunda blackberyy 9630 tabiri caiz ise yerlerde geziyor arkadaş bir türlü elinde tutamıyor ve hala sorunsuz bir sekilde çalışıyor.

    sony experia 3 tane canavarın elinde oyuncak oldu telefonda habire oyun oynuyorlar ve hala ilk günkü gibi saat gibi çalışıyor. zaten forum geriye sarmadan önce gören arkadaşlar vardır belki satışa cıkarmıştım telefonları burda sağolsun dünya kadar muhalefet olan cıktı ve burdaki şatışları iptal edip sanal pazar üzerinden ve elden olmak üzere 50 nin üzerinde ürün sattım ve hala satıyorum şuana kadar şikayetçi olan olmadı.

    baştan belirteyim ürünler ne kadar bire bir benzetilmeye çalışşılsada illaki orjinalini tutmaz. isteyen arkadaşlara istedikleri ürünüde temin edebilirim iphone 4s sony experia nokia samsung vs vs.

    Üstteki mesajıma cevap alamadım. Önce ürün sonra ödeme şeklinde gönderebilecek misiniz?
  • 27-08-2012, 09:17:08
    #11
    Yahu takmışsınız bi Çin malıda Çin malı Replika ürün sadece burdanmı satılıyor yada yapılıyor? Dubai vs menşeili dolu piyasada
  • 27-08-2012, 09:31:32
    #12
    kungima yani sırf laf olsun torba dolsun muhabettini ne zaman bırakmayı düşünüyorsun ? yani bu ürünü alan yada satan kişi ne olduğunu biliyor. he bu arada farkında isen alışveriş bölümüdeyiz r10 ticareti yoğun olan bir yer sana bir tavsiye bir kerede insan gibi hayırlı işler de geç
  • 27-08-2012, 09:48:51
    #13
    Hayır bilader herkes adama soruyor çinmi çinmi diye ben gördükçe sıkılıyorum artık yani illaki oraya takılmayın maksat okadardı tabiki hepimize hayırlı satışlar diliyoruz
  • 27-08-2012, 10:51:41
    #14
    nokia e7 var mı ?
  • 27-08-2012, 11:08:10
    #15
    dünden beri sizden mesaj bekliyorum, satmıyacaksanız söyleyin de bizim de vaktimizi çalmayın.
  • 27-08-2012, 13:48:20
    #16
    blue istersen bir sordurayim var mi yokmu diye. smile özelden durumu izah ettim. kısaca ürün özellikleri android 4.0 sistem 3.5 kapasitif retina ekran 16 dahili hafıza 32'ye artırilabilir tek hatlı 5mp kamera ürün kutu içerisinde kulaklık şarj kılıf mat jelatin var. yazım hatalarından dolayı özür telefondan ancak bu kadar oluyor
  • 27-08-2012, 14:40:50
    #17
    Üyeliği durduruldu
    konuma ekledim ürünün videosunu sizde örnegini ordan verin bari.

    Ayrıca inanamicak bişey yok ürün android . ve benim konumda bahsettiginiz özelliklerle aynı özelliklerden bahsediyosunuz.
  • 27-08-2012, 14:59:45
    #18
    hocam aksini idda etmiyorum benimki satış konusu değil zaten konu başında belirtim siz satışa başlarsanız bu konu geçerliliğini kaybeder dedim satmazsaniz ben satış konusu açacam fiyat konusuna gelecek olursak daima ürün aldığım yer bu fiyatı verdi sonuçta serbest piyasa şahsen kendi adıma ben aldığım yerden gayet memnunum 2 3 kuruşu fazla dahi olsa sonuçta muhatap olduğum biri var ve ürünlerinde herhangi bir sorunda iade edebiliyorum