hocam aksini idda etmiyorum benimki satış konusu değil zaten konu başında belirtim siz satışa başlarsanız bu konu geçerliliğini kaybeder dedim satmazsaniz ben satış konusu açacam fiyat konusuna gelecek olursak daima ürün aldığım yer bu fiyatı verdi sonuçta serbest piyasa şahsen kendi adıma ben aldığım yerden gayet memnunum 2 3 kuruşu fazla dahi olsa sonuçta muhatap olduğum biri var ve ürünlerinde herhangi bir sorunda iade edebiliyorum