kargo elimize ulaştı ve beklenen ürün ile kesinlikle alakası yok bize gelen paketin içerisinde nokia n7 telefon çıktı. benim dışımda bir kaç kişi daha sipariş vermişti aynı yermi değilmi bilmiyorum ama kesinlikle gelen kargoyu almamalarını tavsiye ediyorum. akşam ofis'e geçince ürünü aldığım yerin bilgilerini burdan iletecem ptt müdürlüğüne başvurduk para iadesi için adamın söylediği şu bu bir hafta içerisinde gelen bilmem kaçıncı şikayet vs vs
Galaxy s3 Android dubai mallı telefon satışlarına kesinlikle ve kesinlikle itimat etmeyin satan kişi dolandırıcıdır.
Satış: Samsung Galaxy S3 Android hakkında
51
●3.171
- 27-08-2012, 01:51:20vallaha hocam konuda da belirtim 4 tane telefon kullanıyoruz hepside kore malı ürünler daha bir gün bir arıza vermedi sağlamlık konusunda blackberyy 9630 tabiri caiz ise yerlerde geziyor
arkadaş bir türlü elinde tutamıyor ve hala sorunsuz bir sekilde çalışıyor.
sony experia 3 tane canavarın elinde oyuncak oldu telefonda habire oyun oynuyorlar ve hala ilk günkü gibi saat gibi çalışıyor. zaten forum geriye sarmadan önce gören arkadaşlar vardır belki satışa cıkarmıştım telefonları burda sağolsun dünya kadar muhalefet olan cıktı ve burdaki şatışları iptal edip sanal pazar üzerinden ve elden olmak üzere 50 nin üzerinde ürün sattım ve hala satıyorum şuana kadar şikayetçi olan olmadı.
baştan belirteyim ürünler ne kadar bire bir benzetilmeye çalışşılsada illaki orjinalini tutmaz. isteyen arkadaşlara istedikleri ürünüde temin edebilirim iphone 4s sony experia nokia samsung vs vs.
arkadaş bir türlü elinde tutamıyor ve hala sorunsuz bir sekilde çalışıyor.