• 29-08-2012, 00:09:10
    #28
    Mega adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar ürün bugün elimde olacaktı ama kargonun geç gelmesi ile ürün yarın elime ulaşacak akşam konuya ürünün resimlerini net bir görüntü yakalayabileçegim bir cihaz bulur isem videosunu koyacam o zaman gelen talepler doğrultusunda satış konusu açacam şimdi ürünü görmeden allandırıp ballandırmak bence yanlış olur.
    Eline geçince pm atarmsın
  • 29-08-2012, 00:27:44
    #29
    ilk mesaj editlenmiştir. gerekli açıklama yapılmıştır.
  • 29-08-2012, 01:12:49
    #30
    Mega adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk mesaj editlenmiştir. gerekli açıklama yapılmıştır.
    Hergün kargo gecikmesi mesajı atıyorsunuz. Hangi firma bu bu kadar işini kötü yapan?
  • 29-08-2012, 03:03:20
    #31
    webmasterdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Isletim sistemi Android olmak sarti ile Galaxy S3 yada iphone 4s fiyatlari nedir konu linki ile pm lutfen
    Aynı şekilde bir pm alabilirmiyim...
    İsletim sistemi Android olmak sarti ile Galaxy S3 yada iphone 4s fiyatlari nedir konu linki ile pm lutfen
  • 29-08-2012, 08:30:29
    #32
    cioo hocam kime hergün kargo gecikti mesajı mesajı atmışim ? özelden pm alanlara yada konuda belirtmişim salı akşamı yada çarşamba sabahı gelecek diye.ürün ptt kargo ile elazığ'a 2 günde geliyor. lütfen diğer konu ile karıştırmayalim
  • 29-08-2012, 10:39:18
    #33
    bende bekliyorum mega hocam. lütfen ilk olarak ekranın kapasitif mi resisritf mi olduğunu kontorol eder misiniz?
  • 29-08-2012, 10:58:48
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Mega adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cioo hocam kime hergün kargo gecikti mesajı mesajı atmışim ? özelden pm alanlara yada konuda belirtmişim salı akşamı yada çarşamba sabahı gelecek diye.ürün ptt kargo ile elazığ'a 2 günde geliyor. lütfen diğer konu ile karıştırmayalim
    Şu diger konu olayını karıştırmasan diyorum artık
  • 29-08-2012, 11:04:59
    #35
    Hocam ürün geldimi?
  • 29-08-2012, 11:40:21
    #36
    kargo takip numarasından baktım ürün dağıtım bekliyor.sauron hocam o mesajı yazmamın sebebi eski konuya istinaden mesajlarda geliyo onun için öyle yazdım