Mega adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar ürün bugün elimde olacaktı ama kargonun geç gelmesi ile ürün yarın elime ulaşacak akşam konuya ürünün resimlerini net bir görüntü yakalayabileçegim bir cihaz bulur isem videosunu koyacam o zaman gelen talepler doğrultusunda satış konusu açacam şimdi ürünü görmeden allandırıp ballandırmak bence yanlış olur.
Eline geçince pm atarmsın