vallaha hocam konuda da belirtim 4 tane telefon kullanıyoruz hepside kore malı ürünler daha bir gün bir arıza vermedi sağlamlık konusunda blackberyy 9630 tabiri caiz ise yerlerde geziyor arkadaş bir türlü elinde tutamıyor ve hala sorunsuz bir sekilde çalışıyor.

sony experia 3 tane canavarın elinde oyuncak oldu telefonda habire oyun oynuyorlar ve hala ilk günkü gibi saat gibi çalışıyor. zaten forum geriye sarmadan önce gören arkadaşlar vardır belki satışa cıkarmıştım telefonları burda sağolsun dünya kadar muhalefet olan cıktı ve burdaki şatışları iptal edip sanal pazar üzerinden ve elden olmak üzere 50 nin üzerinde ürün sattım ve hala satıyorum şuana kadar şikayetçi olan olmadı.

baştan belirteyim ürünler ne kadar bire bir benzetilmeye çalışşılsada illaki orjinalini tutmaz. isteyen arkadaşlara istedikleri ürünüde temin edebilirim iphone 4s sony experia nokia samsung vs vs.