kungima yani sırf laf olsun torba dolsun muhabettini ne zaman bırakmayı düşünüyorsun ? yani bu ürünü alan yada satan kişi ne olduğunu biliyor. he bu arada farkında isen alışveriş bölümüdeyiz r10 ticareti yoğun olan bir yer sana bir tavsiye bir kerede insan gibi hayırlı işler de geç