webmasterdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun benim kuzenimede iphone kutusunda çöp ve salatalık göndermişlertam bir şeref yoksunu bunlar ve bu tuzakla hergün kaç kişinin canını yakıyorlar
Resmen OHA Demek istiyorum .s İnsanlık bu kadar mı düştü? İnsanlara güvenmek hayalinde ötesinde bir de utanmadan gönderdiklere şeye bakın.. Çok yazık .s Geçmiş olsun hocam size de size de size de.. Ne acı ki dili yanmayan kalmamış .s

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:04:01 -->-> Daha önceki mesaj 15:02:42 --

Bu arada bu konunun 4. sayfasına neden erişim sağlanamıyor?