siz siz olun internetten alışveriş yaparken mutlaka; kapıda ödeme isteyin + PTT kargo ile almayın.

Diğer kargo şirketi ile isteyin kargo içinde paketi açıp kontrol edebilir almayabilirsiniz. Aksi halde PTT den ürünü alırken açılmaıdğı için parayı ödeyip alsanız ve PTT'den çıkmadan paketi açsanız dahi geri almıyorlar.

Yurtiçi araskargo gibi kargo şirketlerini kullanın.