• 21-09-2010, 22:17:51
    #10
    geri satmak derken?
    2699TL'ye kapış kapış giden bir telefondan bahsediyoruz.

    Nitekim itrade'lerimizi inceleyecek olursanız bundan önce 20den fazla telefon sattım bu forumda.

    ilk gelen alır arkadaşlar, fiyat: 1450TL


    YORUMLAR:

    dizayn1st adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ürün elime ulaştı, şimdilik bir sorun yok gayet memnunum. alışveriş için teşekkürler...
    timm_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Menüsü diğer çin mallarındaki gibi dandik görünmüyor. % 100 orjinal Nokia menüsü değil ama bunun menüsü kaliteliymiş. Hayırlı satışlar diliyorum.
    Utanqac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşla Anlaşıldı 1 Adet Ayrıldı , Salı Günü Ödeme Yapılıp Telefon Alınacak..
    Utanqac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyikide Almışım
    Kaiser_Dealxa adlı üyeden alıntı:
    Teşekkür ederim, bir arkadaş telefonu görünce çok beğendi, yeni n96'lardan alabilmek için sırf foruma kaydoldu bir dahakine talip çok olacaktır
    İyi çalışmalar Engin.

    Mremre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    8800 Ben Almıştım Ürün Elime Bugun Ulastı.
    8800 için küçük bir yorumda bulanacagım.
    Fizik Olarak %100 Orjinal + Bataria Orjinal
    Yazılım Olarak İse %95 Orjinal Çıktı.

    Gerçekten Çok Memnun Kaldım Engine Tşk Ederim.
    Ortalama 6 Adet TeL aldım Engınden
    1 Adet n96
    4 Adet 6300
    1 Adet 8800
    Hepsinden de Memnun Kaldım
  • 21-09-2010, 22:32:47
    #11
    eğer içindeki ios sürümü 4.01 ve aşağısıysa alan arkadaş sorunsuz kullanabilir, 4.02 ve üzeriyse alıp ipod niyetine kullanır jailbreak ve unlock çıkana kadar.

    ben aldım 32 gb 45 gündür bol bol müzik dinliyorum
  • 21-09-2010, 23:05:57
    #12
    AYYILDIZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ATD,

    Nedir bu jb ve unlock sorunu?

    Saygılarımla,
    victories adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eğer içindeki ios sürümü 4.01 ve aşağısıysa alan arkadaş sorunsuz kullanabilir, 4.02 ve üzeriyse alıp ipod niyetine kullanır jailbreak ve unlock çıkana kadar.

    ben aldım 32 gb 45 gündür bol bol müzik dinliyorum
    arkadaş kısa ve öz söylemiş tel niyetine kullanamıyorsun aleti 4.02 ise. aşağıysa bu fiyata çok iyi.
  • 22-09-2010, 09:17:21
    #14
    bu yalnızca iphone 3gs de çalışmaktadır iphone4 de çalışmaz. (4.0.2 ve üzeri ios sürümlerinde çalışmaz)
  • 22-09-2010, 09:21:15
    #15
    Üyeliği durduruldu
    pasaport kaydı var mı? Yoksa oda mı bize ait?
  • 22-09-2010, 10:16:59
    #16
    Eğer kaydı yaparım unlock yaparım sen karti tak kullan diyorsan msn pm gönder konuşalım. Almak istiyorum.
  • 22-09-2010, 10:31:15
    #17
    2600 lü fiyatlar yanıltıcı. Cuma günü ürün operatörler tarafından satışa çıkacak. Gerçek fiyat o zaman ortaya çıkar.
  • 22-09-2010, 11:33:56
    #18
    Birde görüntülü konuşmayı ekleseler mükemmel olacak.

    Şimdilik sadece iphone 4 ü olan başka bir iphone 4 ü olan la görüntülü konuşma yapabiliecek sadece o da wifi üzerinden 3g üzerinden değil yakın zamanda Macbook Pro vb. ipod tuch 4th ve ipad ler ilede görüntülü konuşma yapılabileceği söylendisi var şu sıralar...!

    Bekleyip görecez..!


    Herşeye rağmen alınası bir cihaz..!