• 21-09-2010, 18:13:55
    #1
    IPHONE4 16GB

    Orjinal, sıfır, jelatinli.

    Sadece bugune özel 1450TL



    Teslimat: İstanbul elden teslim.
  • 21-09-2010, 18:23:43
    #2
    Detaylı bilgi ve son fiyatı bekliyorum. Detaylı bilgiden kastım ise sim free olup olmadığı, pasaport kaydı bunulup bulunmadığı, ikinci el mi değil mi v.s.

    Saygılarımla,
  • 21-09-2010, 18:24:32
    #3
    Aynı pm den bende alabilir miyim?

    Teşekkürler.
  • 21-09-2010, 18:28:21
    #4
    Pm degil burdan yazayim herkes bilgilensin.

    Ürün sıfır, orjinal ve jelatinlidir.
    Amerika'dan alınmıştır.
    Ürünü alan arkadaş ya pasaportuna ücretsiz kayıt edecek, yada 20-30TL verip bir telefoncuda jailbreak yaptıracak.

    Fiyatım sondur, alıp satsanız bile 1800-2000TL'ye rahat satarsınız.
    Gold'da 2699TL'ye satiliyor.
  • 21-09-2010, 18:31:41
    #5
    Elimde 2 adet var.
    Biri 16GB biri 32GB.
  • 21-09-2010, 18:32:53
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Msn alabilirmiyim ?
  • 21-09-2010, 18:34:07
    #7
    Şuan mesaim bitti şirkette, akşam evden gireceğim..
    pm atanlar bilgi alamayabilir.
  • 21-09-2010, 21:35:45
    #8
    bu sıralar herkes iphone 4 ü geri satıyor jb ve unlock sorunu
  • 21-09-2010, 21:38:45
    #9
    ATD,

    Nedir bu jb ve unlock sorunu?

    Saygılarımla,