Pm degil burdan yazayim herkes bilgilensin.

Ürün sıfır, orjinal ve jelatinlidir.
Amerika'dan alınmıştır.
Ürünü alan arkadaş ya pasaportuna ücretsiz kayıt edecek, yada 20-30TL verip bir telefoncuda jailbreak yaptıracak.

Fiyatım sondur, alıp satsanız bile 1800-2000TL'ye rahat satarsınız.
Gold'da 2699TL'ye satiliyor.